Reklama na Instagramie. Skorzystaj z reklamy na Instagramie

0
33

Reklama na Instagramie pozwala na osiąganie wielu korzyści. Przeprowadź reklamę na Instagramie dobrze, korzystając z poniższych podpowiedzi.

Reklama na Instagramie – dlaczego warto?

Reklama na Instagramie to dziś jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Dzieje się tak dlatego, że z Instagrama korzysta naprawdę sporo użytkowników. W związku z tym można tam do nich dotrzeć ze swoim produktem, nienachalnie proponując im zakup.

Reklama na Instagramie cechuje się precyzyjnym targetowaniem. Oznacza to, że Twoja reklama może trafić dokładnie do tych osób, do których chcesz. Chodzi o to, aby spośród odbiorców jak największa liczba stała się potencjalnymi kupującymi. Możesz też wybrać inną opcję, ustawiając reklamą bardzo szeroko, co pozwoli Ci dotrzeć od większej liczby osób, choć niekoniecznie takich, które będą zainteresowane Twoim produktem.

Kolejną zaletą jest fakt, że reklama na Instagramie to relatywnie niski koszt. Płaci się za kontakt z reklamą na Instagramie lub za kliknięcie w nią. Do swoich odbiorców dotrzesz bardzo szybko, ponieważ kampania zaczyna się niemal od razu od jej rozpoczęcia. Wszystkie podejmowane przez siebie zadania możesz obserwować, poprawiać i wyciągać z nich wnioski, co pozwala ją ciągle ulepszać.  

Reklama na Instagramie – jak postępować?

Zastanawiając się nad reklamą na Instagramie, musisz brać pod uwagę, że potrzebne będzie konto biznesowe. Jeśli posiadasz konto prywatne, stworzenie profilu biznesowego to będzie krótka piłka. Musisz oddzielić kwestie prywatne od firmowych i na tym budować reklamę dla siebie.

W następnym kroku połącz konto firmowe Instagrama z Facebookiem, aby możliwe było dokonywanie zakupów.

Pamiętaj, że Instagram to zdjęcia. Stawiaj na zdjęcia dobrej jakości, niosące ze sobą konkretną treść. Nie ma tutaj miejsca na grafiki z chwytliwymi tekstami. Instagram został tak pomyślany, że prym wiodą tutaj zdjęcia, więc tej zasady należy się trzymać. Stawiaj na wysoką jakość, nie pozostawaj na czymkolwiek, byle coś wrzucić na profil. Lepiej rzadziej, a lepiej.

Systematycznie coś wrzucaj. Jeśli będziesz regularnie przedstawiał jakąś treść, wówczas będziesz „żywy”. Ucząc swoich odbiorców regularności, wiesz, że oni czekają na kolejne zdjęcia. Nie zaniedbuj ich.

Zapewne słyszałeś już, że liczba followersów na Instagramie to nie jest wskaźnik miarodajny. Obserwujących można kupić, ale będzie to dla Ciebie strzał w kolano. Stracisz na wiarygodności. Dzisiaj już wiadomo, że wskaźnik liczby followersów nie jest rzetelny, dlatego nikt nie przywiązuje do tego aż takiej wagi. I Ty się na tym nie skupiaj.

Reklama na Instagramie to ogrom korzyści. Zapoznaj się z podstawowymi zasadami, a pozwoli Ci ona osiągnąć sukces.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here